REKLAMACJE

Jeżeli po otrzymaniu zakupionego produktu, Klient znajdzie w nim wady lub uszkodzenia, powinien niezwłocznie odesłać go na adres sklepu internetowego Bremi s.c. podanego w serwisie bremi.pl ze wskazaniem wad lub uszkodzeń. (formularz reklamacyjny – dostępne formaty do pobrania: doc / pdf)
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 3 dni roboczych od ich wpłynięcia i otrzymania towaru objętego reklamacją. 
Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszonej reklamacji, produkt nią objęty zostanie wymieniony na inny, wolny od wad. Jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów tego produktu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu i przesyłki lub zaoferuje mu do wyboru inne, dostępne produkty.

ZWROTY

Klient może zrezygnować z towaru zakupionego bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, m.in. na podstawie gotowego do wykorzystania wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Gwarantujemy zwrot wartości produktu przelewem na konto wraz z wszelkimi płatnościami, w tym kosztami dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem, że jeśli kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep, to kupującemu zostaną zwrócone jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia.

FORMULARZE REKLAMACJI

Napisz do nas, aby otrzymać formularz reklamacji i zwrotu.

KONTAKT