REKLAMACJE
Jeżeli po otrzymaniu zakupionego produktu, Klient znajdzie w nim wady lub uszkodzenia, powinien niezwłocznie odesłać go na adres sklepu internetowego BELTMAN podanego w serwisie beltman.pl ze wskazaniem wad lub uszkodzeń.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 3 dni roboczych od ich wpłynięcia i otrzymania towaru objętego reklamacją. Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszonej reklamacji, produkt nią objęty zostanie wymieniony na inny, wolny od wad.
Jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów tego produktu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu i przesyłki lub zaoferuje mu do wyboru inne, dostępne produkty.
ZWROTY
Klient może zrezygnować z towaru zakupionego bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, m.in. na podstawie gotowego do wykorzystania wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Gwarantujemy zwrot wartości produktu przelewem na konto wraz z wszelkimi płatnościami, w tym kosztami dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem, że jeśli kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep, to kupującemu zostaną zwrócone jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia.