JAK KUPOWAĆ?

Koszyk to miejsce służące do gromadzenia przedmiotów, które potem kupisz jednym kliknięciem.

Dodanie oferty do koszyka nie jest równoznaczne z zakupem. Dopiero po kliknięciu w „Złóż zamówienie” przedmioty z koszyka będą Twoje. Zapłacisz za nie w kolejnych krokach, wybierając wcześniej sposób i koszt dostawy.

W koszyku możesz mieć dowolną ilość produktów, którą możesz w nim dowolnie edytować, tj. zwiększać lub zmniejszać liczbę sztuk, usuwać lub przechodzić do każdego produktu klikając w zdjęcie miniaturki po lewej stronie.

Po złożeniu zamówienia Twój koszyk zostanie automatycznie wyczyszczony, a Ty przejdziesz do płacenia za przedmioty. Za zakupy zapłać od razu. To najwygodniejsza opcja. Możesz również przejrzeć swoje aktualne lub poprzednie zamówienia, klikając w odnośnik „Twoje zamówienia” na górze ekranu po prawej stronie. Warunkiem wglądu jest zalogowanie się do serwisu.

Standardowo po każdej aukcji sklep Bremi.pl wysyła swoje dane w formularzu zamówienia Kupującemu.

Może się jednak zdarzyć, że: 

 – e-mail do Ciebie nie dotrze z powodu awarii serwisu lub Twojej poczty, 
 – przypadkiem go skasujesz. 

Wszystkie nasze dane są dostępne w zakładce „Kontakt” w nagłówku strony oraz w zakładce „Nr rachunku bankowego” i „Sposoby płatności” w stopce serwisu.

DOSTAWY

Informację o kosztach dostawy znajdziesz w zakładce „Koszty transportu” w stopce strony. Koszt dostawy jest również udostępniony podczas realizacji zamówienia w koszyku, do którego Kupujący dodaje produkty. Jest także możliwośc wyboru rodzaju dostawcy co daje wybór kwoty dostarczenia zakupionych towarów.

Oczywiście jest taka możliwość. W celu ustalenia szczegółów dotyczących samego produktu jak i wyceny, skontaktuj się z nami e-mailowo poprzez formularz kontaktowy, bezpośrednio pisząc na biuro@bremi.pl lub telefonicznie +48 505 161 041.